anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dotrzymanie terminu dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Dnia 04. marca zakupiliśmy od sprzedawcy smartfon. Do dnia dzisiejszego (15 kwietnia) dostawca nie wywiązał się z umowy, zwodzi z odpowiedziami, przesuwa terminy, nie dotrzymuje własnych zobowiązań załatwienia sprawy.  Wiem, że mogę starać się o zwrot pieniędzy. Problem w tym, że od tamtego czasu towar ten przez kryzys związany z koronawirusem znacznie zdrożał i zwrot pieniędzy mnie nie satysfakcjonuje, bo nie kupię za nie w/w sprzętu. Jak wymóc na sprzedawcy szybką realizację zamówienia, ewentualnie jak zrealizować zwrot pieniędzy i odszkodowanie za nie wywiązanie się z umowy? Nie wiem, czy to ma znaczenie ale obecnie sprzedawca nie posiada na Allegro żadnej oferty.

Proszę o porady i pomoc. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
kostas11
#21 Demiurg#

Odstąp od umowy, dostaniesz zwrot kasy, o odszkodowaniu zapomnij 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

Odszkodowanie? To w sądzie. O ile udowodnisz, że poniosłeś szkodę - wymierną, w złotówkach.

Realnie - nic tu nie wywalczysz. Pisz o zwrot pieniędzy i doceń sprzedawcę stosownym komentarzem w nagrodę. Najlepiej zaś -załóż dyskusję, w razie problemów pomogą pracownicy Allegro. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tu wyjaśnij to ze sprzedawcą;

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

Żądaj wydania rzeczy lub niezwłocznego zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:46195310 zakup gdzie ? All czy All Lokalnie? Od osoby prywatnej czy od firmy? Tak czy inaczej rozpocznij dyskusję jak napisał @xyz96 . A o odszkodowaniu raczej nie ma mowy, trzeba by było udowodnić rzeczywistą poniesioną szkodę @Vryko .

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Zakup na Allegro, sprzedawca to firma, dyskusja już dawno rozpoczęta (nie dała nic). Wczoraj zwróciłem się o pomoc do allegro. Chwilowo brak odpowiedzi

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46195310 W jaki sposób się z nami kontaktowałaś? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem poprzez aktywowanie tej opcji.

"Nie możesz dogadać się ze sprzedawcą?"

POPROŚ O POMOC ALLEGRO

Zgłosiłem to wczoraj po dwudziestej, więc sprzedawca ma jeszcze trochę czasu na odniesienie się do tej kwestii. Dlatego wyżej napisałem, że chwilowo brak odpowiedzi.

 

 
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46195310 Tak, wszystko się zgadza. Nasz pracownik w tej dyskusji wypowiedział się wczoraj, Ty swoje stanowisko przedstawiłeś dzisiaj, w związku z tym Sprzedający ma teraz 24 godziny na odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Kiedy nabywca, który nie otrzymał towaru może zwrócić się do POK? Jakie warunki muszą być spełnione?

oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

I jeszcze jedno pytanie: Ile czasu ma sprzedawca po interwencji pracownika Allegro  i prośbie o załączenie potwierdzenia zwrotu środków na faktyczny zwrot gotówki? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:46195310 Sprzedawca ma 24 godziny na zamieszczenie dowodu zwrotu wpłaty. Samo otrzymanie pieniędzy zależy od sposobu ich przekazania, na przykład jeśli był to przelew bankowy, zwrot powinieneś otrzymać następnego dnia.  Warunki POK masz niżej;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-zlozyc-zawiadomienie-o-przest...

oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

 

 

oznacz moderatorów
Client:46195310
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem sprawę do POK. Czy w tym przypadku należy w dyskusji zaznaczyć opcję "OZNACZ JAKO NIEROZWIĄZANĄ"?

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@Client:46195310 

Skoro pomimo Twoich starań sprzedawca nie zrobił nic, żeby rozwiązać spór, to dyskusja pozostaje nierozwiązana. Doprowadź sprawę do końca, odzyskaj pieniążki poprzez POK i wystaw odpowiedni komentarz, żeby ostrzec innych kupujących.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów