anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie działa płatność (przekierowanie) do CA - problem z PayPro ?

HMK-LDZ
#7 Wielbiciel

Witam,

Od wczorajszego wieczora nie działa przekierowanie (bramka) do realizacji płatności szybkim przelewem z Allegro przez PayPro do Credit Agricole - próbowałam z dwu przeglądarek - efekt taki sam. Problem jest chyba po stronie operatora płatności (PayPro), bowiem nie zależy to od sprzedającego ani - chyba - mojego banku - aplikacja bankowa działa poprawnie. Próbowałam kupić produkty od 3 różnych sprzedających - żadna płatność nie została zrealizowana. Niestety nie mogę uzyskać informacji o przyczynie tych perturbacji z mojego banku (w weekend "żywa" infolinia nie pracuje).

Czy ktoś ma/miał podobne problemy lub ma informacje o zakłóceniach w realizacji płatności i ich przyczynach ?

Ponawiam ten post w "dyskusjach kupujących", bo nie dotyczy on "allegro pay"...

Pozdrawiam: HMK-LDZ 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@HMK-LDZ już to konsultuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

STARGAZER_AS
#7 Wielbiciel

Witam. Mam ten sam problem. Po kliknięciu kup i zapłać przekierowanie na stronę banku C.A. gdzie nie ma zlecenia przelewu.Otwiera się tylko strona główna mojego konta.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@STARGAZER_AS spróbuj proszę inną metodą płatności, bo wszystkie próby od 2.10.2025 są anulowane jako błędne u operatora płatności. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

@_HolaOla_ Ja nie mogę zapłacić za zakupy żadną metodą. Wywala mi błąd za każdym razem 2025-10-05 18_16_19-[PI] Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie .jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@STARGAZER_AS anulowaliśmy wczorajsze płatności, więc możesz teraz spróbować ponowić tę płatność. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

Od dwóch godzin próbuję zapłacić za produkty, ale za każdym razem  (nieważne co wybiorę) po chwili wyrzuca komunikat "płatność się nie udała", zakup nieopłacony . Różne banki, różne metody, różne wysyłki. 2025-10-05 18_16_19-[PI] Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie .jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cellfreak podaj mi proszę numer zamówienia, które próbujesz opłacić. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca
3b83eb11-a206-11f0-ac86-5dc583ff1e95
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

@_HolaOla_ Cześć. Coś wiadomo w mojej sprawie? Nie chcę aby mi zakup przepadł. 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cellfreak Twoja sprawa jest analizowana - wrócę, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cellfreak wystąpił błąd związany z operatorem płatności. Anulowaliśmy Twoją płatność - spróbuj ją ponowić. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

@RaBarbar_ka To samo 2025-10-06 12_20_34-Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handl.jpg

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cellfreak zweryfikowaliśmy temat i wygląda na to, że problem z płatnością związany jest z ustawieniami operatora płatności po stronie sprzedającego sprzedającego. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

@RaBarbar_ka hmm, a to nie Allegro jest stroną płatności? Sprzedający chyba nie podpisuje osobnej umowy z operatorem płatności 🙂  ?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cellfreak sprzedający przechodzi weryfikację u operatora płatności. Dzieje się to zarówno w przypadku kont firmowych, jak i kont prywatnych.  

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cellfreak
#9 Pomysłodawca

a ok. Myślałem, że jest jak na allegro lokalnie :).

oznacz moderatorów

Client:89630503
#2 Obserwator

Mam to samo od kilku dni, poza Allegro, w innych sklepach nie ma problemu. 

oznacz moderatorów