Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie ludziska i pracownicy Allegro
Najlepiej zacząć od początku historii. Proszę o wyrozumiałość że takiego grata starego przywracać do żywych 😛
Rodzice mają staruszka tv (Sharp LC42XL2E) który ni stąd zaczął się restartować z powodu przegrzewania się układów w górnej płycie pcb, przez stare termopady które kwalifikują się do wymiany. Ktoś by powiedział "zamówić nowe i dalej będzie śmigać". Otóż nie do końca :] ponieważ ciężko ulepić z nie kompletnej przesyłki która powinna zwierać dwie sztuki termopadów 2mm a nie jedną sztukę z tej oferty skoro jest jak byk że mam dostać dwie sztuki. Ze sprzedawcą nie pogadacie, odpowiada automat że się "odezwiemy". Ale na negatywy od ludzi to już da się odpowiadać nawet z dzisiaj. Niechce jakiś dram robić mu jak narazie chciał bym żeby po prostu oddał połowę kasy albo odezwą się pracownicy Allegro, pierwszy raz w życiu będę zmuszony. Dziękuje i pozdrawiam
https://allegro.pl/oferta/gelid-gp-ultimate-thermal-pad-2mm-90x50mm-15w-2pak-11441143339
Żądanie dosłania brakującego elementu kierujesz przez otwarcie dyskusji i tam domagasz się realizacji zamówienia zgodnie z zawartą umową, po 24h poproś o pomoc pracownika (tam w tej dyskusji)
@Safrios Ale musi odpowiedzieć w ciągu 24godz. na dyskusję, otwórz masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Zdajesz sobie sprawe ze jak to dopiero co przyszlo to np towar moze przyjsc w 2 paczkach z 2 roznych magazynow?
@Safrios Sprzedający ma w ofercie też pojedyncze sztuki tego towaru więc najpewniej doszło do zwykłej pomyłki i najpewniej brakujący pad Ci przyśle.
Chyba, że liczyłeś dostać dwa opakowania po dwa pady?
liczyłem po prostu na dwie sztuki pasków 2mm tak jak w ofercie . Po prostu zaczynam lekko się martwić :] . dzięki wszystkim za odzew :]
@Safrios Nie odzywa się więc tylko dyskusja, ale zrobisz jak uważasz, tu Ci odpisali sami sprzedajacy i nie wiem czy są wiarygodni.🤔
@Safrios od jakiego czasu się ,nie odzywa’?
odebrałem 25 lipca po południu i od razu do sprzedawcy wysłałem że zaistniała drobna pomyłka. może jednak trochę tryb paniki się włączył przez taką sytuację 😛 ale już załatwione. pomyłka przy pakowaniu była . Niech ktoś usunie tego posta bo chyba trochę wstyd xD
@Safrios no widzisz mówiłem że przyjdzie w 2 paczkach 😄
@Safrios Nie ma się czego wstydzić > kto pyta nie błądzi > po to jest forum AG, żeby pomagać > a nie zaczynać od "otwórz dyskusję (awanturę)" > 99% procent takich spraw da się załatwić na spokojnie, bez stresów.😃
@Safrios Najbardziej niewiarygodnym odpowiadającym tu jest LEW > u niego tylko "kopiuj, wklej" > zawsze to samo nawoływanie do awantury
@Safrios Napisałeś maila do firmy po godzinach pracy, więc nic dziwnego, że odpowiedział Ci automat. Ktoś z firmy się do Ciebie odezwie pewnie jeszcze dzisiaj i załatwi sprawę. Enjoy.