anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ma opcji anulowania zamówienia.

Client:110370750
#1 Nowicjusz

Dzień dobry, przed chwilą kupiłem/kupiłam produkt w kategorii technologicznej i kilka minut po zakupie chciałem anulować zamówienie, ale dostępna jest tylko opcja zwrotu. Ponieważ dzisiaj jest niedziela, moje zamówienie jest jeszcze na etapie 'płatność przyjęta', czyli nie zaczęto go pakować. Chcę tylko anulować zamówienie i kupić je w innym sklepie, to wszystko. Nie musi to być aż tak skomplikowany proces.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:110370750 wybierz opcję zwrot bez wyboru opcji odsyłania przedmiotu.

oznacz moderatorów

Client:110370750
#1 Nowicjusz

Nie pojawiła się opcja anulowania. Była tylko opcja „Wyślij z powrotem” (Zwróć przedmiot). Wybrałem tę opcję. Jednakże, nie wybrałem jeszcze, jaką metodą go odeślę. Czy mogę anulować na tym etapie?

 

WhatsApp Image 2025-11-23 at 17.12.19.jpegWhatsApp Image 2025-11-23 at 17.12.20.jpegWhatsApp Image 2025-11-23 at 17.12.20 (1).jpeg

oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Nie widzimy obrazków.

Jeżeli nie chcesz tego co kupiłeś to musisz zrobić jak Ci @Client:44052296 napisał: wybierz opcję zwrot bez wyboru opcji odsyłania przedmiotu lub odsyłka własna.
Jak nie ma anulowania zakupu to musisz wybrać zwrot.

oznacz moderatorów