Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, przed chwilą kupiłem/kupiłam produkt w kategorii technologicznej i kilka minut po zakupie chciałem anulować zamówienie, ale dostępna jest tylko opcja zwrotu. Ponieważ dzisiaj jest niedziela, moje zamówienie jest jeszcze na etapie 'płatność przyjęta', czyli nie zaczęto go pakować. Chcę tylko anulować zamówienie i kupić je w innym sklepie, to wszystko. Nie musi to być aż tak skomplikowany proces.
@Client:110370750 wybierz opcję zwrot bez wyboru opcji odsyłania przedmiotu.
Nie pojawiła się opcja anulowania. Była tylko opcja „Wyślij z powrotem” (Zwróć przedmiot). Wybrałem tę opcję. Jednakże, nie wybrałem jeszcze, jaką metodą go odeślę. Czy mogę anulować na tym etapie?
Nie widzimy obrazków.
Jeżeli nie chcesz tego co kupiłeś to musisz zrobić jak Ci @Client:44052296 napisał: wybierz opcję zwrot bez wyboru opcji odsyłania przedmiotu lub odsyłka własna.
Jak nie ma anulowania zakupu to musisz wybrać zwrot.