Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający to EXPERT_MEDIA_AGD.
Dotyczy telefonu OUKITEL WP17 8GB 128GB NFC 8300mAh Helio G95. Jak i gdzie mam zgłosić reklamację, podejrzenie oszustwa na podstawie opinii które przeczytałem na forum.
@Client:106726374 jeśli sprzedający nie odpowiada na Twoje wiadomości, to załóż proszę dyskusję, po 24h, możesz poprosić w niej o nasze wsparcie.
@Client:106726374
1 piszesz wiadomość prywatną do sprzedawcy że zgłaszasz reklamację i prosisz o wytyczne odnośnie odebrania towaru do reklamacji przez sprzedawcę. Jak nie zareaguje w rozsądnym czasie 2-3 dni roboczych bo w weekendy firmy nie pracują to mając ślad zgłoszenia w wiadomości prywatnej
2 zakładasz dyskusję (gdyby nie było opcji bo już kiedyś zakładałeś klikasz oznacz moderatorów i ci przywrócą dyskusję) w dyskusji piszesz że składasz reklamację opisujesz problem i czekasz 24h w dniu roboczym na odpowiedź czas ten stopuje na weekend; sprzedawca odpisze pewnie zechce dostać towar na sprawdzenie więc odsyłasz/ wydajesz jego kurierowi spakowane jak jajko by się nie uszkodziło w transporcie i czekasz 14 dni od zgłoszenia na decyzję reklamacyjną gdzie sprzedawca decyduje czy reklamację uznaje wtedy sam decyduje czy naprawia / wymienia / zwraca kasę czy odrzuca i wtedy sąd lub ap z allegro
3 sprzedawca nie odpisuje po 14 dniach oznaczasz dyskusję jako nierozwiązaną i wypełniasz wniosek z allegro protect powinni ci oddać kasę z allegro
ot cała filozofia
nie wiem o jakie oszustwo chodzi ale z telefonami najczęściej jest to sprzedaż telefonu branego na raty czyli z wadą prawną i masz blokadę od operatora za niespłacone raty. Zatajona wada prawna powoduje nieważność umowy kupna sprzedaży należy wnieść reklamację i zażądać zwrotu kasy i odebrania sobie telefonu przez sprzedawcę własnym przewoźnikiem a ty masz spakować porządnie i wydać telefon