Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wyżej. Dogadalam się ze sprzedawcą, że mam anulowac zakup ale nie widzę guzika "anuluj". Co mam zrobić?
@marli_p Cześć. 🙂 Zamówienie można anulować do 3 dni od zakupu lub do momentu, w którym sprzedający zmieni jego status (np. na "w realizacji).
Jeśli nie widzisz opcji anulowania zakupu, to skorzystaj z opcji "zwróć zakup" i odstąp od umowy. 🙂
@ko_alka ta.... dzisiaj klient dzwoni bo pomylił paczkomat odbiorczy , a paczka przygotowana . Paczka ze smarkiem to cóż informuję o konieczności anulowania , usunąłem nr przesyłki , zmieniełm status na nowe , a ,,guzik 😂 ,, nie wrócił , poprosiłem o skorzystanie z przycisku ,,zwróć ... ,, i OK. przyszło odstąpienie , A POWÓD !! he..he.. ,, towar inny niż zamówiony ,, a paczki Pan Gość na oczy nie widział . Oddałaem kasę , a wniosek o zwrot prowizji sobie wisi zapewne o przekłamany POWÓD . Od Pana Gościa wpłynęło przed 15:00 ponowne zamówienie , mam nadzieję ,że poprawne ... zadzwonię jutro przed przygotowaniem dla pewności .
@mdrogeria miałem ostatnio podobny przypadek 🙂 klient zamówił inny produkt niż chciał, więc mu piszę że może dokonać zwrotu i zakupić ponownie ten który chciał, i co ? powód zwrotu reklamacja dostałem inny niż zamawiałem, oczywiście kupił już drugi w drodze a zwrot wraca, a ja decyzja odmowna, reklamacja odrzucona, uzasadnienie + info że produkt do odebrania w sklepie !!!
Szybko się poprawił, przeprosił i przysłał odstąpienie bo mu napisałem że bez tego nie zwrócę mu kasy bo nie mam odstąpienia 😄
@kostas11 zwrot prowizji wszedł mi kilkanaście minut temu ,zgodnie z regulaminem muszą przyznać pomimo oznaczenia w odstąpieniu bo mam wysoką jakość , widać w takim przypadku nie przechodzi przez automat tylko ktoś tak czy inaczej myślący musi odklepać .