Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przez przypadek kupiłem niechciany przedmiot (nie zauważyłem, że był w koszyku, a w pośpiechu kupowałem coś na telefonie i zorientowałem się dopiero na etapie płatności, że kwota się nie zgadza), chciałem anulować zakup i postępowałem zgodnie z instrukcją "jak anulować zakup", ale w szczegółach zakupu nie mam opcji anulowania. Co mam zrobić? Sprzedający prosił żebym anulował ale nie mam takiej opcji...
Dzięki, ale napisałem, że postępowałem zgodnie z tą instrukcją, ale niestety nie ma w szczegółach zakupu magicznego słowa "anuluj". Nawet użyłem ctrl+f, żeby mieć pewność, że wzrok nie płata mi figla.
@letzter_Kaempfer lew wprowadza Cię w błąd, zobacz niżej.
Jeżeli twój zakup zmienił status to możesz zrobić zwrot
Ke???
@letzter_Kaempfer Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Jeśli nie masz takiej możliwości;
Możesz wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Jeżeli nie płaciłeś, nie podajesz numeru konta w drugim przypadku.
Nie ma innej opcji, sprzedawca nie może wymagać innego odstąpienia.
Po wysłaniu rezygnacji nie musisz płacić.
Nie mam czegoś takiego jak „Zwróć całość lub część zakupu”. Mam tylko: "Problem z zakupem Otwórz dyskusję ze sprzedawcą. Będziemy mieli do niej dostęp i w razie potrzeby udzielimy Ci wsparcia". Może to dlatego, że zacząłem płatność i przerwałem na tym etapie...
Napiszę po prostu do sprzedawcy jak to wygląda, bo chyba nic więcej nie mogę zrobić. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
@letzter_Kaempfer Wyślij mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, to wystarczy. Sprzedawca nie może wymagać niczego innego, a zwłaszcza odstąpienia przez stronę Allegro 🙂
@letzter_Kaempfer Podaj mi proszę numer oferty, której dotyczy ta sprawa.
@letzter_Kaempfer Możesz wysłać rezygnację mailem, to wystarczy. Poza tym ten super sprzedawca narusza regulamin Allegro i prawo konsumenckie, ponieważ wymaga zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania, to są klauzule niedozwolone z rejestru UOKiK. To jednak Ciebie nie dotyczy, wyślij mailem rezygnację.
@letzter_Kaempfer Nie masz dostępnej opcji anulowania tego zamówienia, ponieważ status płatności za ten przedmiot to "nieudana". Poinformuj Sprzedającego o rezygnacji, to wystarczy.
Jeśli koniecznie chcesz zrezygnować przez Allegro, istnieje jeszcze inna możliwość rozwiązania tej sytuacji. Jeśli ponowisz płatność i status płatności zmieni się na "zakończona", wówczas będziesz miał możliwość anulowania go w naszym systemie. Dokładne kroki jak to zrobić masz już przedstawione powyżej.
Ok. Dziękuję za pomoc.