Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałam info od sprzedającego u którego coś kupiłam, że wysłałam do niego wiadomość. W wiadomościach rzeczywiście jest wysłana taka wiadomość, jakiś tekst po angielsku, ale ja tego nie wysłałam. Jak rozwiązać ten problem?
@kruszynka78 Zmienić hasło na koncie, ustawić weryfikację dwuetapową i nie logować się przez fejsa (jeśli to robisz).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzięki piękne.
@kruszynka78 Jeszcze dodam, że jeśli logujesz się z użyciem fejsa, to gdzieś tam w przypiętych apkach/stronach (nie wiem dokładnie, bo nie mam fejsa) usuń możliwość logowania do allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@kruszynka78 Ktoś się włamał ci na konto, włącz dwustopniowe logowanie z sms.
@kruszynka78 Z ciekawości, nie masz może ustawionego autorespondera w swojej poczcie? Automatyczna odpowiedź również wyśle wiadomość do sprzedającego
Tutaj akurat z poczty Onetu testowałem
@DarkStoorM Wysyła w j. angielskim? Pytam bo nie wiem.
@LEW433 Nie mam pojęcia jak to wygląda w innych serwisach czy programach pocztowych, ale autoresponder to zwykle wiadomość o nieobecności z szablonu albo puste pole z wymogiem wpisania własnego tekstu, a nie wiem jak wyglądała taka wiadomość u autora wątku.
Być może to faktycznie włam na konto
@DarkStoorM Może masz rację, dwustopniowe logowanie nie zaszkodzi.
@kruszynka78 Zrób proszę to, co radzili koledzy powyżej, a od siebie mam jeszcze gorącą prośbę o przekazanie tej wiadomości do nas na adres phishing@allegro.pl.
@kruszynka78 Zmień hasła i włącz dwustopniowe logowanie.
Tak, tekst w języku angielskim , taki całkiem długi.
Oj, faktycznie, lepiej zrobić jak polecił wyżej @Knowhere. Mam nadzieję, że nie doszło do przejęcia konta, bo Allegro później może zablokować je za spam i trzeba będzie ich męczyć 😄