Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w 75% przypadków gdy status zamówienia widnieje jako "Zakup opłacony" jest dostępna opcja "Anuluj zamówienie" po wejściu w zamówienie w Moje kupione, a w 25% przypadków takiej opcji nie ma?
Z czego to wynika? Przecież sprzedający jeszcze nie rozpoczął nawet statusu "W przygotowaniu" więc dlaczego nie mogę anulować zamówienia bo nie ma dostępnej takiej opcji?
Powodów kilka, anulowanie albo zwrot dotyczy zakupu konsumenckiego, niektórzy sprzedający używają BOTa i po zakupie status zmienia się automatycznie, ale w takim przypadku masz prawo klikać w zwrot, działa tak samo i nie odbierasz przesyłki jakby mimo tego sprzedający ją wysłał.
@dominn1622 Nie każdą transakcję da się anulować, tylko zakupy od firm. Niektóre grupy produktów są z tego wyłączone. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj