anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dodać nic do koszyka

Client:48673925
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, od kilku dni nie mogę dodać nic do koszyka na żadnym z urządzeń. Nie wyświetla mi się możliwość zaktualizowania aplikacji, próbowałam odinstalować i ponownie zainstalować ,niestety bez skutku problem dalej został.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:48673925! Prześlij proszę nagranie ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl, na którym ten problem będzie widoczny i podaj w wiadomości z jakiego systemu oraz wersji korzystasz i link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów