Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem drona w nawiasie zabawka to jest dla mnie 26 grudnia 28 grudnia odebrałem 29 odesłałem opisując że jest niezgodny z opisem i zażądałem zwrotu pieniędzy w połowie stycznia uzyskałem odpowiedź że wszystko jest dobrze i wysyłają mi następny dron Niestety ten dron też jest taki sam jak był ostateczny i nadal Żądam odzyskania pieniędzy ale nie uznają mojej reklamacji co ja mam teraz zrobić
@dec52 a co za niezgodność z opisem? Jak możesz daj link do oferty. Rozpocząłeś dyskusję?
Tak rozpoczęłem dyskusję od 29 napisałem że jest towar niezgodny z opisem i żądam zwrotu należności miał 14 dni po 14 dniach odpowiedział mi że towar jest zgodny i wysyłają mi drugi bo Allegro tak powiedział że może zrobić teraz cały czas się przepycham z nim na maile że on nie uznaje mojej reklamacji i nie zwróci mi pieniędzy
Tak, ale teraz masz drugą reklamację i to możesz odstąpić od umowy zakupu, a jak masz otwartą dyskusję to odznacz ją jako nieowiązana.
Tam jest tylko że zakończyć mam dyskusję i nie ma to że jest rozwiązanie jest jako nierozwiązana
@dec52 Nadal nie piszesz, na czym niby polega ta niezgodność i najwyraźniej nie odróżniasz zwrotu od reklamacji.
Przy drugiej reklamacji masz prawo odstąpić od umowy zakupu, złóż reklamację i zażądaj tego co chcesz, dyskusja i pomoc Alelgro najlepsze: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@dec52 Jeśli chciałeś zwrotu pieniędzy, a nie nowego drona, to trzeba było zwyczajnie zwrócić w trybie ustawowym. A Ty złożyłeś reklamację, więc sprzedawca ma kilka innych możliwości, nie ma obowiązku od razu zwracać kasy
Złożyłem drugą reklamację opisując że nadal wszystko nie działa stwierdził że wszystko jest dobrze tylko trzeba konfigurować pierwszej negatywne i jego opinię na jego stronie pojawiły się dopiero po moim wysłaniu reklamacji o zwrot pieniędzy a teraz pisząc do niego że znowu to nie działa nie chce przyjąć mojej reklamacji co mam
Musi ją rozpatrzyć, napisz że odstępujesz od umowy zakupu,