anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dojść do porozumienia sprzedającym

MAMY ROZWIĄZANIE!
dec52
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem drona w nawiasie zabawka to jest dla mnie 26 grudnia 28 grudnia odebrałem 29 odesłałem opisując że jest niezgodny z opisem i zażądałem zwrotu pieniędzy w połowie stycznia uzyskałem odpowiedź że wszystko jest dobrze i wysyłają mi następny dron Niestety ten dron też jest taki sam jak był ostateczny i nadal Żądam odzyskania pieniędzy ale nie uznają mojej reklamacji co ja mam teraz zrobić

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Client:44052296
#21 Demiurg#

@dec52 a co za niezgodność z opisem? Jak możesz daj link do oferty. Rozpocząłeś dyskusję?

oznacz moderatorów
dec52
#8 Zapaleniec#

Tak rozpoczęłem dyskusję od 29 napisałem że jest towar niezgodny z opisem i żądam zwrotu należności miał 14 dni po 14 dniach odpowiedział mi że towar jest zgodny i wysyłają mi drugi bo Allegro tak powiedział że może zrobić teraz cały czas się przepycham z nim na maile że on nie uznaje mojej reklamacji i nie zwróci mi pieniędzy

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ale teraz masz drugą reklamację i to możesz odstąpić od umowy zakupu, a jak masz otwartą dyskusję to odznacz ją jako nieowiązana.

oznacz moderatorów
dec52
#8 Zapaleniec#

Tam jest tylko że zakończyć mam dyskusję i nie ma to że jest rozwiązanie jest jako nierozwiązana

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@dec52 Nadal nie piszesz, na czym niby polega ta niezgodność i najwyraźniej nie odróżniasz zwrotu od reklamacji. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Przy drugiej reklamacji masz prawo odstąpić od umowy zakupu, złóż reklamację i zażądaj tego co chcesz, dyskusja i pomoc Alelgro najlepsze: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@dec52 Jeśli chciałeś zwrotu pieniędzy, a nie nowego drona, to trzeba było zwyczajnie zwrócić w trybie ustawowym. A Ty złożyłeś reklamację, więc sprzedawca ma kilka innych możliwości, nie ma obowiązku od razu zwracać kasy

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
dec52
#8 Zapaleniec#

Złożyłem drugą reklamację opisując że nadal wszystko nie działa stwierdził że wszystko jest dobrze tylko trzeba konfigurować pierwszej negatywne i jego opinię na jego stronie pojawiły się dopiero po moim wysłaniu reklamacji o zwrot pieniędzy a teraz pisząc do niego że znowu to nie działa nie chce przyjąć mojej reklamacji co mam

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Musi ją rozpatrzyć, napisz że odstępujesz od umowy zakupu,

oznacz moderatorów