Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę dokończyć płatności Blikiem, nie przychodzi potwierdzenie na telefon po wpisaniu kodu Blik. Po chwili płatność jest anulowana
@ar7_7 czy problem pojawia się też gdy korzystasz z innej przeglądarki?
Mam ten sam problem, nie mogę dokończyć płatności Blikiem, nie przychodzi potwierdzenie na telefon po wpisaniu kodu Blik. Po chwili płatność jest anulowana.
Zmiana przeglądarki nic nie pomogła.
Cześć, @knorkator. Czy ten sam problem pojawia się w aplikacji Allegro lub po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki? Którego zamówienia dotyczy ten problem? Podaj, proszę, jego numer.
Nie kupuje przez aplikację allegro bo jest ten sam problem i nie kupuje przez tryb incognito
@knorkator lepiej wejdź na konto i sprawdź ile kasy i dla kogo poszło, bo kupując poza allegro możesz się pożegnać z kasą🙁
Nie próbujesz czasem kupić z podesłanego linku. Wrzucić link do tej oferty.
Mam ten sam problem - wpisuję kod BLIK, brak potwierdzenia, płatność anulowana. Do niedawna wszystko było ok, nic nie zmieniałem, a tu nagle taki problem.
@michal5150 zastosuj się do instrukcji j/w tu masz wszystkie odpowiedzi
Przepraszam, gdzie konkretnie widzisz rozwiązanie problemu? I dlaczego uważasz że nie próbowałem podanych tutaj sposobów? Odpowiedzi to nie rozwiązanie problemu.
@michal5150 Czy pobrało Ci pieniądze z konta? Jeśli tak wyślij nam przez formularz potwierdzenie bankowe, a nasi doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności.
Jeśli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, może to być problem po stronie Twojego banku lub jakiś kłopot techniczny. Odczekaj trochę i spróbuj ponownie.
Nie, nie pobrało. To nie jednorazowy przypadek, dzieje się tak od dłuższego czasu. Za pierwszym razem, kiedy nie przyszło potwierdzenie, wygenerowałem ponownie kod BLIK, transakcja została zaakceptowana. Kolejne zakupy - mimo generowania kilka razy BLIKa, potwierdzenie nadal nie przychodzi, otrzymuję komunikat że płatność nie została zrealizowana i zmuszony jestem opłacić zakup przelewem.
Też mam ten problem od ponad miesiąca,do tej pory było wszystko w porzadku.Nie mogę płacić w sklepach,a dziś odrzuciło mi płatność Blikiem w internecie.Korzystam z aplikacji IKO,składałem reklamacje w PKO B.P i dostałem odpowiedź,że to może być wina ustawień mojego telefonu,ale miałem zdarzenie jednego dnia,że w jednym sklepie odrzuciło,a w drugim płatność Blikiem przeszła.Sprawdzałem ustawienia w telefonie,ale z uwagi na zaawansowany wiek nie bardzo kumam,co miałbym w nim poprzestawiać,żeby po wpisaniu kodu Blik,można było transakcje potwierdzić,,tak jak to miało miejsce do tej pory.