anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dokończyć płatności Blikiem, nie przychodzi potwierdzenie na telefon po wpisaniu kodu Blik

ar7_7
#1 Nowicjusz#

Nie mogę dokończyć płatności Blikiem, nie przychodzi potwierdzenie na telefon po wpisaniu kodu Blik. Po chwili płatność jest anulowana

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ar7_7 czy problem pojawia się też gdy korzystasz z innej przeglądarki? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

knorkator
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem, nie mogę dokończyć płatności Blikiem, nie przychodzi potwierdzenie na telefon po wpisaniu kodu Blik. Po chwili płatność jest anulowana.

Zmiana przeglądarki nic nie pomogła.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @knorkator. Czy ten sam problem pojawia się w aplikacji Allegro lub po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki? Którego zamówienia dotyczy ten problem? Podaj, proszę, jego numer.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

knorkator
#8 Zapaleniec#

Nie kupuje przez aplikację allegro bo jest ten sam problem i nie kupuje przez tryb incognito

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@knorkator lepiej wejdź na konto i sprawdź ile kasy i dla kogo poszło, bo kupując poza allegro możesz się pożegnać z kasą🙁

oznacz moderatorów

knorkator
#8 Zapaleniec#
Konto sprawdzam kilka razy dziennie. Kupuje poprzez allegro i nic dla nikogo nie poszło poza allegro - jak to sugerujesz - bo transakcja nie została w jakikolwiek sposób autoryzowana ponieważ jak pisałem żadne potwierdzenie nie przychodzi
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@ar7_7

Nie próbujesz czasem kupić z podesłanego linku. Wrzucić link do tej oferty. 

oznacz moderatorów

michal5150
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem - wpisuję kod BLIK, brak potwierdzenia, płatność anulowana. Do niedawna wszystko było ok, nic nie zmieniałem, a tu nagle taki problem.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@michal5150 zastosuj się do instrukcji j/w tu masz wszystkie odpowiedzi 

oznacz moderatorów

michal5150
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, gdzie konkretnie widzisz rozwiązanie problemu? I dlaczego uważasz że nie próbowałem podanych tutaj sposobów? Odpowiedzi to nie rozwiązanie problemu.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@michal5150 Czy pobrało Ci pieniądze z konta? Jeśli tak wyślij nam przez formularz potwierdzenie bankowe, a nasi doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności. 

Jeśli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, może to być problem po stronie Twojego banku lub jakiś kłopot techniczny. Odczekaj trochę i spróbuj ponownie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

michal5150
#8 Zapaleniec#

Nie, nie pobrało. To nie jednorazowy przypadek, dzieje się tak od dłuższego czasu. Za pierwszym razem, kiedy nie przyszło potwierdzenie, wygenerowałem ponownie kod BLIK, transakcja została zaakceptowana. Kolejne zakupy - mimo generowania kilka razy BLIKa, potwierdzenie nadal nie przychodzi, otrzymuję komunikat że płatność nie została zrealizowana i zmuszony jestem opłacić zakup przelewem.

oznacz moderatorów

czapeczka5
#1 Nowicjusz#

Też mam ten problem od ponad miesiąca,do tej pory było wszystko w porzadku.Nie mogę płacić w sklepach,a dziś odrzuciło mi płatność Blikiem w internecie.Korzystam z aplikacji IKO,składałem reklamacje w PKO B.P i dostałem odpowiedź,że to może być wina ustawień mojego telefonu,ale miałem zdarzenie jednego dnia,że w jednym sklepie odrzuciło,a w drugim płatność Blikiem przeszła.Sprawdzałem ustawienia w telefonie,ale z uwagi na zaawansowany wiek nie bardzo kumam,co miałbym w nim poprzestawiać,żeby po wpisaniu kodu Blik,można było transakcje potwierdzić,,tak jak to miało miejsce do tej pory.

oznacz moderatorów