anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dokończyć zakupu, ani z aplikacji ani logując się przez przeglądarkę. Probowalam wyczyścić

Client:36875034
#7 Wielbiciel#

Nie mogę dokończyć zakupu, ani z aplikacji ani logując się przez przeglądarkę. Probowalam wyczyścić dane oraz zainstalowałam aplikację ponownie jednak bezskutecznie. Załączam zrzuty ekranu komunikatów jakie się pojawiają.

20230605_001003.jpg

Screenshot_20230604-230146_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36875034 spróbuj proszę odinstalować oraz od nowa zainstalować aplikację i daj znać, czy to pomogło. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:36875034
#7 Wielbiciel#

Już to zrobiłam i niestety nie pomogło.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wygląda jak jakaś blokada bo ani na apce ani na przeglądarce, zostaje komp.żeby sprawdzić.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36875034 jeśli próbowałaś także na przeglądarce, czy możesz przesłać mi jeszcze zrzut całego swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów