Nie mogę dokończyć zakupu, ani z aplikacji ani logując się przez przeglądarkę. Probowalam wyczyścić

Client:36875034
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2023
00:11
Nie mogę dokończyć zakupu, ani z aplikacji ani logując się przez przeglądarkę. Probowalam wyczyścić dane oraz zainstalowałam aplikację ponownie jednak bezskutecznie. Załączam zrzuty ekranu komunikatów jakie się pojawiają.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2023
08:34
@Client:36875034 spróbuj proszę odinstalować oraz od nowa zainstalować aplikację i daj znać, czy to pomogło.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:36875034
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2023
09:02
Już to zrobiłam i niestety nie pomogło.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2023
09:05
Wygląda jak jakaś blokada bo ani na apce ani na przeglądarce, zostaje komp.żeby sprawdzić.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2023
09:10
@Client:36875034 jeśli próbowałaś także na przeglądarce, czy możesz przesłać mi jeszcze zrzut całego swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną?
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów