anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dokonać zwrotu

Client:49390960
#7 Wielbiciel#

Chciałem zrobić zwrot towaru jednak, klikam zwot, przenosi mnie do opcji WYBÓR Towaru i niestety w tym momencie jest koniec. Keczko się kręci i nic więcej się nie dzieje. Próbowałem na telefonie w aplikacji, w przeglądarce oraz na laptopie. Taka sama sytuacja wszędzie. Jest jakiś problem techniczny czy coś u mnie nie ta? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49390960 Rozpocznij proszę od czyszczenia plików cookies i pamięci podręcznej oraz trybu incognito. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się proszę z nami tego zwrotu przez ten formularz kontaktowy, ale napisz koniecznie o jakie zamówienie dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów