Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę licytować ani kupować. Prośbę o podanie podstawowych danych. Co mi trzeba uzupełnić.????
Masz w pełni aktywowane konto? Spójrz czy wszystkie dane masz uzupełnione: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/co-i-kiedy-moge-zmienic-w-danych-...
@LEW433 Aby kupować, nie trzeba mieć pełnej aktywacji konta 🙂 Ty o tym nie wiesz? Pełna aktywacja potrzebna jest do sprzedaży.
@Client:101147627 Co się dzieje gdy chcesz kupić? Jaki komunikat otrzymujesz? W którym momencie? Uzupełniłeś swoje dane w ustawieniach konta? Imię, nazwisko, adres, telefon?
Chcę licytować a wyskakuje to co Na zdjęciu. Dane uzupełnione.
@Client:101147627 Zdjęcie widzisz tylko Ty, dla innych jest ukryte. Napisz, co tam widać.
@Client:101147627 Już zdjęcie jest widoczne. Uzupełnij swoje dane osobowe tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/
Uzupełniwem dane. Piszę że konto aktywne. Przez przeglądarkę mogę licytować!
@Client:101147627 Z jakiej wersji aplikacji korzystasz?
Od 23 kwietnia 2021r
@Client:101147627 W takim razie spróbuj proszę pobrać aktualizacje do swojej aplikacji.
@Client:101147627 Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, spróbuj także w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże sprawdź proszę, czy problemy z zakupem występują także na innych przeglądarkach i urządzeniach.