anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę licytować!

Client:101147627
#8 Zapaleniec#

Nie mogę licytować ani kupować.  Prośbę o podanie podstawowych danych.  Co mi trzeba uzupełnić.????

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Masz w pełni aktywowane konto? Spójrz czy wszystkie dane masz uzupełnione: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/co-i-kiedy-moge-zmienic-w-danych-...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Aby kupować, nie trzeba mieć pełnej aktywacji konta 🙂 Ty o tym nie wiesz? Pełna aktywacja potrzebna jest do sprzedaży.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101147627 Co się dzieje gdy chcesz kupić? Jaki komunikat otrzymujesz? W którym momencie? Uzupełniłeś swoje dane w ustawieniach konta? Imię, nazwisko, adres, telefon?

oznacz moderatorów

Client:101147627
#8 Zapaleniec#

Chcę licytować a wyskakuje to co  Na zdjęciu. Dane uzupełnione. 

Screenshot_20210510-084927_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101147627 Zdjęcie widzisz tylko Ty, dla innych jest ukryte. Napisz, co tam widać.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101147627 Już zdjęcie jest widoczne. Uzupełnij swoje dane osobowe tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/

oznacz moderatorów

Client:101147627
#8 Zapaleniec#

Uzupełniwem dane. Piszę że konto aktywne. Przez przeglądarkę mogę licytować!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101147627 Z jakiej wersji aplikacji korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101147627
#8 Zapaleniec#

Od 23 kwietnia 2021r

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101147627 W takim razie spróbuj proszę pobrać aktualizacje do swojej aplikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101147627 Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, spróbuj także w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże sprawdź proszę, czy problemy z zakupem występują także na innych przeglądarkach i urządzeniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów