Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Najpierw czekałem na zakupione przedmioty z " biuro@......" 10 dni . Anulowałem wysyłkę i wszystko niby ok. Teraz nie mogę odzyska pieniędzy... Co mam zrobić ??
Nie można anulować przesyłki, mogłeś odstąpić od umowy 🙂 Sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy, jak minie termin rozpocznij dyskusję allegro wyprostuje sprzedawcę 😄
Dzięki. W takim razie czekam. Ale coś mi się wydaje że to jakaś ściema ta drogeria. Wysłałem wiadomość z zapytaniem kiedy oddacie mi pieniądze a teraz nikt nie odbiera mojego nr telefonu...
@drdrut Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
No niestety nie ma na liście tego zamówienia i nie mam jak rozpocząć tej dyskusji.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Sprawdź odpowiednie zakładki (kupione, sprzedane) tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Jeśli nigdzie nie ma, pisz do Allegro prośbę o przywrócenie zakupu do zakładki Kupione;
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
@drdrut bardzo proszę Cię w tej sprawie o założenie dyskusji. Jeśli to nie poskutkuje zachęcam do Programu Ochrony Kupujących. Widzę, że sprzedający jest w trakcie wyjaśniania sporów.