Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę opłacić zakupów. Nie łączy mnie z Przelewy24. Na stronie https://pbn.paybynet.com.pl/PayByNet/trans.do?idbank=BSACC&plain=true komunikat o treści : The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: 2973646482645945155
[Go Back]
@Bibob czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem?
Nie , nie kontaktowałem się ponieważ w jakim celu miałbym się kontaktować ? Od kilkudziesięciu lat w ten sam sposób płacę on-line również robiąc zakupy na Państwa stronie. Przyczyna nie leży po stronie banku ponieważ po wybraniu formy zapłaty czyli przelew on-line, jak klikam "płacę" powinno mnie przekierować na stronę banku ,a system tego nie robi więc co ma bank do tego ? skoro nawet nie wchodzę na jego stronę ponieważ nie mam nawet możliwości wybrania banku w którym posiadam konto .
Moim skromnym zdaniem coś się dzieje z Usługi Przelewy24
@Bibob jesteś jedyną osobą która zgłasza nam taki problem, co pozwala przypuszczać, że nie jest to globalny problem operatora. Napisz proszę, czy korzystasz z trybu incognito w przeglądarce? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki?