Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wypełniając wniosek o zwrot kosztów z POK, wybieram zakup którego dotyczy zwrot, powód zwrotu i nie mogę tego zatwierdzić, żeby przejść dalej. Co robię nie tak?
Nie znam szczegółów ale jest kilka warunków, poczytaj może coś ci się nasunie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...
@mudanka74 Czy możesz przesłać tutaj zrzut lub zdjęcie swojego ekranu oraz podać numer zamówienia, do którego chcesz złożyć wniosek?
@mudanka74 Wyczyść lub zmień przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, złóż wniosek przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...