anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zapłacić, ponieważ wyskakuje mi informacja,że problem jest leży po waszej stronie, to już 5

Client:37872758
#7 Wielbiciel#

Nie mogę zapłacić ponieaważ wyskakuje okno,że problem jest z waszej strony. To trwa 5 dzień, bardzo mi zależy. Proszę pomóżcie mi. Jolanta Jabłońska.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:37872758 pewnie masz nieaktualną aplikację mobilną allegro. Zaktualizuje/przeinstaluj lub skorzystaj z przeglądarki internetowej.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:37872758 Aplikacja ? to Android 8, jak komp to wyczyść przeglądarkę albo spróbuj na innej.

oznacz moderatorów

Client:42211887
#1 Nowicjusz#

Dokładnie mam ten sam problem. Wybrałam produkty, klikam kupuje i pojawia się komunikat że błąd leży po ich stronie. Cały tydzień to trwa. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:42211887, korzystasz z aplikacji Allegro? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów