Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@podoba1 a kto Ci zabrania🤔
Cześć, @podoba1. Jaki dokładnie problem napotykasz przy próbie zapłaty? Czy widzisz jakiś komunikat błędu? O które dokładnie zamówienie chodzi?
Potwierdzam, jest problem przy płatności kartą. W konsoli leci błąd przy metodzie GET.
@tomeczekpanti, jak dokładnie brzmi komunikat błędu?
Dlaczego problemy techniczne moderuje nietechniczna osoba? Nie ma komunikatu, napisałem wyraźnie, że błąd widać w konsoli podczas wyboru metody płatności.
Dziękuję, @tomeczekpanti. Zweryfikujemy tę sprawę z naszym działem technicznym.
@tomeczekpanti może dlatego, że POST jest bezpieczniejszy😉
@podoba1 pisz w jednym wątku
nie mogę zapłacić bo transakcja wymaga dodatkowej weryfikacji
@podoba1, zgłoszona przez Ciebie kwestia będzie wymagała kontaktu drogą mailową. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.
@tomeczekpanti, już pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu, przepraszam za utrudnienia. Obecnie mogę jedynie zaproponować wybór innej metody płatności.