Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:46857371 Na czym dokładnie polega Twój problem z płatnością?
Właśnie wygrałem licytację i też nie mogę jej opłacić. w oknie "Dostawa i płatność" klikam na PŁACĘ i nic się nie dzieje. Korzystam z przeglądarki Firefox ale na mobilnym Chrome jest to samo.
@bartoszjas Wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże prześlij proszę tutaj zdjęcia lub zrzuty swojego ekranu.
Przycisk PŁACĘ nie reaguje, po kliknięciu zostaje podświetlony tak jakby był namierzony kursorem. Cookies czy zmiana przeglądarki nie pomaga, nigdzie nie działa.
@bartoszjas Dziękuję, nasz zespół sprawdzi tę sytuację na Twoim koncie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy dostanę odpowiedź.
@bartoszjas Nasz zespół techniczny potwierdził, że aktualnie rzeczywiście mogą występować problemy z przejściem do płatności, ale pracujemy już nad ich rozwiązaniem. Przepraszam za te niedogodności, ale w międzyczasie spróbuj proszę wybrać inną, dowolną metodę dostawy, a następnie powróć do tej, którą pierwotnie wybierałeś. Wówczas powinny pojawić się metody płatności, a cały formularz powinien się odblokować i będziesz mógł bez przeszkód przejść do płatności.
Akurat w tym zakupie nie ma innej opcji przy wyborze metody dostawy, tak jak na zrzucie ekranu: jest tylko paczka priorytetowa. W międzyczasie zakupiłem inną rzecz i wszystko poszło bez problemów. Czy może to problem z darmową dostawą przez Smart? W podsumowaniu do zapłaty nie dolicza mi 20zł za dostawę a to zakup od prywatnej osoby, dostawa jest przez pocztę - może w tym jest błąd?
@bartoszjas Nie, forma dostawy nie ma tutaj znaczenia. Widzę, że jednak udało Ci się opłacić to zamówienie, więc problem rozwiązany.