Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam kodu odbiora I Nie migę zebrać packę
Jeśli zainstalowałeś aplikację to uruchom aplikację InPost, kod jest w aplikacji i innego nie wysyłają.
Możesz otworzyć skrytkę zdalnie bez kodu tylko trzeba lokalizację w fonie włączyć.
@Client:109816175 Podaj mi proszę numer zamówienia lub numer tej przesyłki, w której masz problem z odbiorem.
PX6140073405
Nie szukaj w aplikacji InPost, bo tam kodu do tej przesyłki nie znajdziesz, zawsze możesz zadzwonić na infolinię Pocztex po wcześniejszej weryfikacji prawidłowości poddanych danych w zamówienia, sprawdź czy Numer telefonu się zgadza.
no przecież paczka czeka na ciebie na poczcie już od kilku dni / bosze jakie ludzie som mondre
dowód osobisty i odbierasz / na jaki kuźwa kod czekasz??
"nie ca koda odbiora by zebrać packe"
@katarzynab1712 to zamówienie do automatu paczkowego Poczty Polskiej, więc nie, paczka nie czeka do odbiór w placówce.
o żesz... moja... tego / kajam się
Sprawdź czy SMS z kodem nie wylądował w kstalogu spam, tak smartfony też mają spam, przynajmniej ja tak mam.
@Client:109816175 Przewoźnikiem Twojej przesyłki jest Poczta Polska, więc to do nich musisz się zwrócić z prośbą o kod odbioru. Spróbuj proszę zadzwonić na infolinię: 801 333 444 lub (+48) 438 420 600 lub napisz zgłoszenie na adres kontakt@poczta-polska.pl