anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zebrać paczkę

Client:109816175
#7 Wielbiciel#

Nie mam kodu odbiora I Nie migę zebrać packę

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
Kod powinien być na mailu, aplikacji i sms, ale jak nie masz to pytaj sprzedającego!
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeśli zainstalowałeś aplikację to uruchom aplikację InPost, kod jest w aplikacji i innego nie wysyłają.

Możesz otworzyć skrytkę zdalnie bez kodu tylko trzeba lokalizację w fonie włączyć.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109816175 Podaj mi proszę numer zamówienia lub numer tej przesyłki, w której masz problem z odbiorem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:109816175
#7 Wielbiciel#

PX6140073405

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Nie szukaj w aplikacji InPost, bo tam kodu do tej przesyłki nie znajdziesz, zawsze możesz zadzwonić na infolinię Pocztex po wcześniejszej weryfikacji prawidłowości poddanych danych w zamówienia, sprawdź czy Numer telefonu się zgadza.

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

no przecież paczka czeka na ciebie na poczcie już od kilku dni / bosze jakie ludzie som mondre

 

dowód osobisty i odbierasz / na jaki kuźwa kod czekasz??

 

 

"nie ca koda odbiora by zebrać packe"

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@katarzynab1712 to zamówienie do automatu paczkowego Poczty Polskiej, więc nie, paczka nie czeka do odbiór w placówce. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

o żesz... moja... tego / kajam się

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Sprawdź czy SMS z kodem nie wylądował w kstalogu spam, tak smartfony też mają spam, przynajmniej ja tak mam. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109816175 Przewoźnikiem Twojej przesyłki jest Poczta Polska, więc to do nich musisz się zwrócić z prośbą o kod odbioru. Spróbuj proszę zadzwonić na infolinię: 801 333 444 lub (+48) 438 420 600 lub napisz zgłoszenie na adres kontakt@poczta-polska.pl

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów