anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę zmienić adresu docelowego

luzak_84
#7 Wielbiciel#

od jakiegoś czasu przy zakupie przedmiotu nie mogę zmienić adresu dostawy na inny, wyskakuje ciągle "Przepraszamy, wystąpił nieoczekiwany błąd. spróbuj ponownie", odświeża do pustej strony

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@luzak_84 Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@luzak_84 nie udało mi się powtórzyć tego błędu, dlatego rada @xyz96 może tutaj pomóc. Jeżeli zmiana lub wyczyszczenie przeglądarki nie pomoże poproszę o informację jakiej przeglądarki i jakiej wersji używasz i o zrzut ekranu z komunikatem o błędzie. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

luzak_84
#7 Wielbiciel#

od czasu jak zresetowałem komputer nic nie mogę zrobić na koncie , nawet wystawić oceny za zakupiony przedmiot. przeglądarka chrome najnowsza wersja. na konto normalnie mogę się zalogować i to już wszystko z moich możliwości. 

alleg. błąd.pngalleg.błąd1.pngnorallegro.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@luzak_84 skonsultowałam Twój problem z działem technicznym. Widzimy, że zakup udało się sfinalizować ok. godziny po zrobieniu zrzutu, więc rozumiem, że ten problem udało się rozwiązać? Spróbuj proszę ocenić zakup lub wykonać inne działanie, które było zablokowane wcześniej w trybie incognito w przegladarce Chrome, jeżeli to pomoże, rozwiązaniem problemu będzie wyczyszczenie pamięci podręcznej oraz ciasteczek ustawiając czyszczenie z zakresem czasu od początku.

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów