Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wykryliśmy awarię i specjaliści już pracują nad jej usunięciem. W tej chwili nie możesz wygenerować przesyłek zwrotnych przez: DPD Pickup (zwrot w punkcie
i możliwy jest tylko zwrot we własnym zakresie, a za zwrot nie zamierzam płacić bo pomyłka jest po stronie sprzedającego
A nie możesz poczekać aż naprawią?
czekam 2 dni, coś jest nie tak
po 14 dniach już nie będzie można zrobić zwrotu na zasadzie odstąpienia 😋
Natomiast jeśli to jest reklamacja (towar inny niż zamawiany) to właściwie powinien sprzedający odebrać produkt, albo przynajmniej wysłać etykietę nadawczą.
2 dni to trochę za długo, faktycznie.
@ElCondorre Możesz podać tu numer transakcji to Moderatorzy pomogą, lub napisać tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt z prośbą o pomoc.
@ElCondorre Doprecyzuj proszę, czy ten komunikat pokazuje się w formularzu zwrotu?
Wyślij zrzut ekranu jak to wygląda.
nr zwrotu: 7QW6/2025
jak kliknę w wybierz sposób wysyłki to pokazuje się to:

@ElCondorre Weryfikuję sprawę.