anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę zrobić darmowego zwrotu

ElCondorre
#9 Pomysłodawca

dostałem towar inny niż w ofercie, sprzedający napisał że mam zrobić zwrot,

od 2 dni widzę komunikat:


Przerwa techniczna

Wykryliśmy awarię i specjaliści już pracują nad jej usunięciem. W tej chwili nie możesz wygenerować przesyłek zwrotnych przez: DPD Pickup (zwrot w punkcie

i możliwy jest tylko zwrot we własnym zakresie, a za zwrot nie zamierzam płacić bo pomyłka jest po stronie sprzedającego

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:35386082
#17 Koryfeusz

A nie możesz poczekać aż naprawią?

oznacz moderatorów

ElCondorre
#9 Pomysłodawca

czekam 2 dni, coś jest nie tak

oznacz moderatorów

Halfrunt
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

po 14 dniach już nie będzie można zrobić zwrotu na zasadzie odstąpienia 😋

oznacz moderatorów

Halfrunt
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Natomiast jeśli to jest reklamacja (towar inny niż zamawiany) to właściwie powinien sprzedający odebrać produkt, albo przynajmniej wysłać etykietę nadawczą. 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#17 Koryfeusz

2 dni to trochę za długo, faktycznie. 
@ElCondorre Możesz podać tu numer transakcji to Moderatorzy pomogą, lub napisać tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt z prośbą o pomoc.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ElCondorre Doprecyzuj proszę, czy ten komunikat pokazuje się w formularzu zwrotu?

Wyślij zrzut ekranu jak to wygląda. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ElCondorre
#9 Pomysłodawca

nr zwrotu: 7QW6/2025

jak kliknę w wybierz sposób wysyłki to pokazuje się to:

ElCondorre_0-1765046976754.png

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ElCondorre Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów