anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge opłacić zakupów przez Pnb Paribas bank

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Nie moge opłacić zakupów przez bank ale tylko przez PNB Paribas . 
pojawia się komunikat ze muszę „ Twoja przeglądarka nie jest wspierana i żeby się zalogować do banku muszę zaktualizować lub zainstalować nowa przeglądarkę 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

oogonek
#1 Nowicjusz#

Mam to samo, czy problem zostal rozwiązany?

oznacz moderatorów

Liaa_K
#7 Wielbiciel#

W przeglądarce internetowej wszystko działa poprawnie, problem występuje tylko w przypadku zakupów przez aplikację allegro.

oznacz moderatorów

sotiano
#1 Nowicjusz#

Witam, czy już wiadomo dla czego nie można opłacić zakupów przez aplikacje problem nie jest tylko paribas ale również  Credit A i ING potrzebuje pilnie opłacić zakup wszystko robię w telefonie nie mam innej możliwości… 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sotiano Jeśli korzystasz z aplikacji, to spróbuj skorzystać z wersji Allegro na przeglądarkę. Sprawdzamy tę sytuację razem z operatorem płatności i damy Wam znać. 

oznacz moderatorów

Client:94342785
#1 Nowicjusz#

Dlaczego nie potrafię zapłacić przelewem z banku bp Paribas? Zawsze mogłam od wczoraj nie da się

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakieś próby typu czyszczenie przeglądarki zmiana ! a coś wyświetla się.

oznacz moderatorów

Danielczajkowski
#7 Wielbiciel#

Czyszczenie przeglądarki nic nie daje. W ubiegłym tygodniu dzwoniłem do banku BNP Paribas i pani poinformowała mnie, że mają zgłoszenia o problemach z płatnościami przy aplikacji allegro i priorytetowo starają się to naprawić. Problem istnieje prawdopodobnie na większości urządzeń mobilnych, bo dziś próbowałem opłacić zakup z telefonu żony. Niestety znów się nie udało, musiałem anulować płatność i ponowić ja na komputerze. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Danielczajkowski Wspólne z BNP Paribas i operatorem PayU szukamy przyczyny problemu

oznacz moderatorów

Agnessa1986
#7 Wielbiciel#

Czy coś udało się z tym tematem podziałać? bo tez nie przekierowuje do konta firmowego tylko do indywidulanego, bez możliwości wyboru

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Tez mam ten problem

oznacz moderatorów