Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, 7dni temu w dymku z dzwonkiem wyświetliła mi sie informacja o naliczeniu 7 monet za zakup 2 ofert od jednego sprzedawcy w Kategorii Supermarket. Kilka dni temu chciałam je wykorzystać, ale kiedy weszłam, to okazało się że ich tam nie ma. Informacja nadal mi się wyświetla (zrobiłam Print Screen), ale monet brak. Nie wiem jak to zgłosić, szukałam kontaktu wszędzie. Dzięki za pomoc.
Dzieki, napisałam, czekam na odpowiedź. Olena
@Olenak Przy takich promocjach, najczęściej monety trzeba sobie samemu odebrać. Na odbiór jest określony czas. W twoim przypadku pewnie ten czas już minął, więc teraz możesz obejść się smakiem.
Należy czytać regulaminy promocji.
@Olenak Cześć 🙂 Monety były dostępne do odebrania na koncie do 8 stycznia. Rozumiem, że mogłaś o tym zapomnieć, dlatego nowe Monety właśnie zostały naliczone - znajdziesz je tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/monety
Bardzo dziękuję, rzeczywiście nie zwróciłam uwagi na termin.
W większości termin jest 3 dni na odbiór.😁