Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakup okazał się złą transakcją dla mnie. Kiedy przyjechał kurier spytałam czy mogę nie odebrać towaru. Stwierdził że tak i że odeśle do sprzedającego. Jednak teraz nie wiem jaki jest dalszy ciąg tej transakcji. Proszę o pomoc. Mira
Taki, że naraziłeś sprzedawcę na dodatkowe koszty, a towar nadal jest Twój. Jasne, że kurier powiedział, że możesz nie odebrać, zapomniał tylko powiedzieć, że sprzedawca zapłaci koszt podróży powrotnej. Normalny zwrot pewnie byłby darmowy. W dodatku nie zrezygnowałeś z zakupu czyli zgodnie z prawem sprzedawca ma prawo żądać odebrania przez Ciebie Twojej własności. Nie było odezwać się do niego najpierw zwyczajnie po ludzku? Teraz przede wszystkim napisz odstąpienie od umowy. Za podróż powrotną ma prawo obciążyć Cię kosztami. Natomiast koszt dostawy według ustawy powinien zwrócić (dokładnie to najniższy koszt dostawy widniejący w ofercie z wykluczeniem darmowego).
@Mira2004 chodzi o przesyłkę z zamówienia nr 5b6d0080-abe7-11ef-98c8-f758eb5dfc38?
Jeśli tak, to przesyłka jest już w drodze do nadawcy, poinformuj proszę sprzedającego, że rezygnujesz z zamówienia. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy > szczegóły > Zwróć zakup.