Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie odebraliśmy przesyłki w terminie przesyłka zwrócona do nadawcy pieniążki nie zwrócono. Może ktoś miał taką sytuacje pomóżcie proszę.
@Client:86006158 Otwórz Dyskusję na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE , zgłoś problem i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Wtedy zwrot środków otrzymasz.
a podaj przepisy z jakiej racji ktoś ma ci ot tak zwrócić pieniądze?
a odstąpiłeś od umowy (jeżeli miałeś do tego prawo) - jeżeli nie, to ona trwa
to że przesyłka wróciła do sprzedawcy nie znaczy że umowy już nie ma
@xyz96 podał Ci linki gdzie możesz to zrobić i domagać się na tej podstawie zwrotu środków
w wysokości przewidzianej w ustawie
@Client:86006158 Czy w domu nie uczono ze jeśli się coś chce, to trzeba powiedzieć, poprosić ?
Pisałeś lub dzwoniłeś do sprzedawcy że nie zdążyłeś odebrać i chcesz zwrot pieniędzy albo ponowną wysyłkę ?
Kim ty właściwie jesteś?
@Client:86006158
Z pochopnym otwieraniem dyskusji zalecałbym daleko idącą ostrożność - uprzednio oceniając swoje położenie:
1) Kupujący uchybił obowiązkowi odebrania zamówionej przesyłki
2) Sprzedawca może (nie musi) domagać się zwrotu kosztów powrotu nieodebranej przesyłki
3) Sprzedawca może (nie musi) oddać nieodebraną rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego (Art. 551 § 1 kc)
W tej sytuacji zachęcałbym do podjęcia próby "dogadania się" (telefonicznie lub w normalnej korespondencji) ze Sprzedającym bo otwieranie sporu i nieprzemyślany atak może narazić Cię na koszty, których być może uda się uniknąć wyjaśniając zaistniałą sytuację polubownie.
@Client:86006158 - odpowiedzi masz już powyżej. Oczywiście całkowicie pomijam wypowiedź xyz96. Jest kompletnie bez sensu.
Nie odebraliście przesyłki w terminie - kontaktujcie się ze sprzedającym i wyjaśniajcie sprawę. Sprzedawca poniósł koszty - sami przyznajecie tutaj, że ze swojej winy nie odebraliście zamówionego towaru. Jaka tutaj jest wina sprzedającego? - proszę o jej wskazanie.
Wypowiedź @xyz96 określiłbym delikatnie jako "niemąądrą". To jedna z najbardziej "niefortunnych" jego wypowiedzi.
- Otwórz dyskusję na Allegro - a niby to z jakiego powodu? "Ne odebrałem przesyłki w terminie i sprzedawca nie zwrócił mi pieniędzy " ? - Chyba nie ma takiego powodu otwarcia dyskusji.
"...następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro" - a to niby jakiego powodu? Czy sprzedawca nie może sam udzielić odpowiedzi?
"Wtedy zwrot środków otrzymasz." - a to już jest totalny absurd. Jakaś wyrocznia, cy co? A na jakiej podstawie ma otrzymać zwrot środków?
@Client:86006158 - odpowiedzi masz już powyżej. Oczywiście całkowicie pomijam wypowiedź xyz96. Jest kompletnie bez sensu.
Nie odebraliście przesyłki w terminie - kontaktujcie się ze sprzedającym i wyjaśniajcie sprawę. Sprzedawca poniósł koszty - sami przyznajecie tutaj, że ze swojej winy nie odebraliście zamówionego towaru. Jaka tutaj jest wina sprzedającego? - proszę o jej wskazanie.
Wypowiedź xyz96 określiłbym delikatnie jako "niemądrą".
- Otwórz dyskusję na Allegro - a niby to z jakiego powodu? "Ne odebrałem przesyłki w terminie i sprzedawca nie zwrócił mi pieniędzy " ? - Chyba nie ma takiego powodu otwarcia dyskusji.
"...następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro" - a o niby jakiego powodu? Czy sprzedawca nie może sam udzielić odpowiedzi?
"Wtedy zwrot środków otrzymasz." (styl wypowiedzi zaczerpnięty z "Gwiezdnych Wojen" - też to oglądałem... ) - a to już jest totalny absurd. Bo Ciebie posłuchał i dyskusję otworzył? Może się nieco "ogarniesz" i przestaniesz wprowadzać w błąd kupujących? Może zaczniesz odpowiadać, mając na względzie "jakość" odpowiedzi, a nie ilość tych pseudo-porad?
@maxr01 Oczywiście standard @maxr01 czyli cała moja pomoc kupującemu jest bez sensu, niemądra, bzdurna, niefortunna itp. Oczywiście też musiał 4 razy wymienić mój nick, aby to podkreślić, bo polecam Dyskusję, czyli najskuteczniejszą metodę rozwiązania zgłoszonego problemu. Tylko odpowiedzi innych sprzedawców się liczą, nie moja. ŻADNYCH DYSKUSJI!
A jak rozdzielił wszystko na składowe i przyczepił się do każdego zdania, słowa 😄
Zapamiętaj - Dyskusja jest po to, aby rozwiązywać tego rodzaju problemy szybko i skutecznie. Nie bój się Dyskusji, podobno rozwiązane dają więcej punktów niż brak jakichkolwiek Dyskusji.
Ty się lepiej zastanów, z jakiego horroru pochodzi styl tych twoich ciągłych ataków na mnie. Nigdy się nie ogarnę w twoim rozumieniu, zawsze staram się pomagać.
Zawsze warto rozmawiać, pytanie czy dyskusja jest formą nagany dla sprzedających czy formą rozwiązania nieporozumień?🤔 jeżeli pomoże to dlaczego nie skorzystać.🤔Przecież jak się dogadają nikt nie poniesie konsekwencji.
@maxr01 Zgadzam się akurat z @xyz96. Mówisz, że nie ma odpowiedniego powodu dla Dyskusji, jednak to nie jest prawda.
Jak rozpocząć Dyskusję i wyjaśnić problem ze sprzedającym? - Pomoc Allegro
Istnieje powód "Zamówienie do Ciebie nie dotarło". Pasuje on do problemu, zamówienie nie dotarło choć z winy klienta, ponieważ przesyłki nie odebrał w terminie. Klient tą drogą ma większe szanse na dostanie chociaż odpowiedzi, ponieważ sprzedawcy są z tego rozliczani.
Chociaż z drugiej strony nie dziwię się oburzeniu w sugerowaniu Dyskusji. Zwykle jest ona utożsamiana z problemami po stronie Sprzedawcy. Jednakże strony pomocy nic takiego nie sugerują, ale też nie są one jakoś dokładnie opisane i można je interpretować po swojemu. Pewnie można by przekopać Regulamin ale... nie chce mi się.
*whooosh*
@Client:86006158 Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta sytuacja. Zweryfikuję tę sprawę, ale muszę wiedzieć o którą dokładnie transakcję chodzi.