Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pewien problem ze sprzedającym, wygrałem na licytacji nowy produkt na robaki, ale po otrzymaniu przesyłki okazało się że jest po terminie, napisałem do sprzedającego (osoba prywatna) kazała odesłać i wymieni na takie w terminie , lecz miałem wiadomo odesłać na swój koszt który wyniósł by połowę zakupu przedmiotu, więc zastanawiałem się czy to ma sens... Lecz w dalszej dyskusji sprzedawca był coraz bardziej nie miły więc postanowiłem dla zasady odesłać w ramach tzn reklamacji gdyż już mijał miesiąc od słownych przepychanek. Odesłałem na wskazany paczkomat przez sprzedającego i poinformowałem numerem śledzenia , jak paczka była gotowa do odbioru wysłałem również wiadomość w odpowiedzi znów dostałem kilka dziwnych niepotrzebnych tekstów .... Paczka nie została odebrana z paczkomatu i wróci do mnie , rozumiem że nie mogę jej odebrać ? Założony jest też spór i się toczy lecz bez większego sukcesu go widzę . Proszę i wyjaśnienie czy i kto w tej sprawie ma rację , skoro kupiłem przedmiot i jest po terminie mam prawo go zareklamować , a koszt wysyłki przeze mnie powinien pokryć sprzedający? Jak jest w sytuacji kiedy nie odebral zwrotu, będę też obciążony kosztem wysyłki zwrotnej , i rozumiem że mogę i muszę domagać się zwrotu pieniędzy
1) za przedmiot
2) za wysyłkę
3) za odesłanie
4) za koszt powrotu zwrotu.
@ADWMaciej Cześć. 🙂 Nie martw się, sprawa z pewnością się wyjaśni. Czy poprosiłeś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro? Jeśli nie, to koniecznie to zrób. Pomożemy Ci 🙂 Na koncie z którego teraz piszesz nie ma żadnych zakupów ani aktywnych dyskusji, dlatego nie mogę o to poprosić w Twoim imieniu.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, to sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, które poniosłeś.
Zwrot został odebrany w ostatniej chwili. Założony jest już spór lecz na drugim koncie doszło do tego zakupu.
I czy reklamacja może być odrzucona z jakiego kolwiek powodu? Przedmiot jest w stanie takim jak otrzymałem , jedynie jest po terminie ważności lecz taki już dostałem, i jaki czas ma sprzedający na podjęcie decyzji?
@ADWMaciej Na złożenie reklamacji z tytułu rękojmi jest 2 lata, zatem termin nie został przekroczony. Sprzedający powinien wydać decyzję reklamacyjną w ciągu 14 dni.
Przedstawiasz niejasne informacje. Najpierw piszesz, że paczka nie została odebrana z paczkomatu przez sprzedającego, potem piszesz, że została odebrana.
Na coś musisz się w końcu zdecydować....
Paczka została wysłana na paczkomat w formie zwrotu , po statusie paczki widniało że upłynął czas , jednak udało się odebrać jakimś cudem, więc paczka już jest u sprzedającego