anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odernarny zwrot przez sprzedawcę

kolibeer_22
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem zwrot do sprzedawcy. Paczka została wysłana kurierem. Dzis do mnie wróciła. W śledzeniu płaczki widać iż sprzedający jej nie odebrał a po 3 dniach magazynowania paczka wróciła do mnie. Etykieta wysyłkowa jest ważna do 3 października. Na wiadomości sprzedawca nie odpisuje. Czy mogę odesłać jeszcze raz paczkę na tej samej etykiecie.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

kolibeer_22 nie , drugi raz etykiety nie wykorzystasz . Zrób tak - ,,moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem . Opisz sytuację i zaczekaj na odpowiedź sprzedawcy ,, szybko odpowie ,,😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolibeer_22 Nie odsyłaj paczki jeszcze raz, bo sprzedawca znów jej nie odbierze. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

Sprzedawca w takiej sytuacji będzie musiał przyjąć zwrot nawet wtedy, gdy etykieta już nie będzie ważna. Poza tym będzie musiał zwrócić Ci pieniądze za odesłanie, ponieważ za pierwszym razem nie odebrał przesyłki.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@kolibeer_22  najpierw bym sprawdził:

1) czy sprzedający jest firmą. Jeśli jest osobą fizyczna to czy ma ustallone warunki zwrotów i czy je w ogóle przyjmuje bo osoba fizyczna nie musi przyjmowac zwrotów

2) jesli sprzedajacy jest firmą to czy paczka zostala wyslana na prawidłowy adres podany do zwrotów przez sprzedającego

3) Czy nie byla to przesyłka wysłana jako pobraniowa - gdyz większość sprzedajacych nie odbiera zwrotów jako przesylek pobraniowych

Jeśli była to firma i zwrot zrobiłeś prawidłowo to możesz sie skontaktować ze sprzedawcą zakladając mu dyskusje. Wówczas allegro zmotywuje go do kontaktu 🙂

oznacz moderatorów