Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy odstąpiłem od umowy zakupu po 10 dniach oczekiwania minęło już 14 dni i nie mogę odzyskać pieniędzy. Zakup robiłem w euro drogeria z którą próbowałem się skontaktować bez skutku. Jak mogę odzyskać pieniądze ??
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
Próbowałem się kontaktować i nie ma odzewu telefonu też nie odbierają na maile nie odpisują.
Ty nie masz się kontaktować mailowo i telefonicznie, tylko rozpocząć Dyskusję przez Allegro. Wszystko masz opisane w wątku poniżej. Do dyskusji włącza się pracownik Allegro i zmusza sprzedawcę do działania.
Właśnie napisałem. Dzięki.
Witam. No i nikt się nie odezwał aby podjąć dyskusje. Czy sprawę zgłosić na policję ??
w dyskusji poprosiłeś pracownika allegro o pomoc?
No ale na dyskusje nikt nie odpowiedział a jak prosić pracownika allegro ?
Jest tam taka opcja, poszukaj; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/nie-dotarl-do-mnie-zamowiony-przedmiot...
Po 24 godzinach pracownik sam powinien podjąć działania.
Wypełnij wniosek do POK, linki masz podane wyżej. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
Ale trzeba zgłosić przecież innych będą robić w konia.
Zajmij się sobą, nie innymi. Rób tak, jak radzi @xyz96 a będzie dobrze.
Mam inny punkt widzenia ale dzięki szanuje też twój. Zamówiłem rozmowę telefoniczną na jutro myślę że to jest najlepsze rozwiązanie. Pozdrawiam.
Witam. Niestety euro drogeria nie odpowiada. Ani na podjętą prze zemnie dyskusje ani na telefon ani na maila. Raczej nie odzyskam pieniądzy jak nie pójdę na policję i zgłoszę oszustwo..
Załóż jeszcze ze cztery wątki w tej samej sprawie, to szybciej odzyskasz pieniądze. Wypełnij wniosek do POK - wszystko masz już opisane.
Pisz w jednym wątku, bo tak się robi bałagan. Przy okazji - być może sprzedawca jest chory. Leży w szpitalu. Miał wypadek. Może spokojnie odczekaj z tydzień..? A na Policję iść nie musisz, od tego jest POK. Może najpierw jednak spróbuj z tym..?