Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mlazarkiewicz Kod masz też w mailu, to nie jest usprawiedliwienie 🙂
A zawsze można zadzwonić z telefonu na który miał przyjść i podadzą 🙂
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00 - 16:00 (tylko Paczkomaty)
@mlazarkiewicz No możesz śledzić przesyłkę, zapewne nie celowo, ale ci umknęło. Teraz może sprzedawcą tą samą wysłać za opłatą.
Taaa, za opłatą 🙂 Sam też byś tak chętnie płacił, gdybyś nie otrzymał powiadomienia o możliwości odbioru??
@xyz96 ok, gdyby faktycznie nie otrzymał, ale powiadomienia przychodzą e-mail i na sms. Ja naprawdę dużo kupuję na allegro i jeszcze nie zdarzyło mi się aby przegapić przesyłki. Sam równiez sprzedaję i niestety zdarzają się zwroty z powodu przektroczenia czasu, ale na palcach jednej ręki, na kilka tysięcy nadanych przesyłek jestem w stanie policzyć takie przypadki. W większości klienci jednak przyznają, że przegapili informację, albo że nie spodziewali się, że kurier włoży paczkę do poczkomaty w sobotę.
@mlazarkiewicz W takiej sytuacji towar wróci do sprzedawcy i masz prawo domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu wpłaconej kwoty. Za wszelkie nieprawidłowości przewoźnika, w tym przypadku InPost, względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Kontaktuj się z nim i domagaj się wydania rzeczy lub zwrotu wpłaty, najlepiej tu;
https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Dla czego wprowadzasz w błąd kupującego ?Jeżyli pełnomocnictwo nie zostało podpisane przez sprzedawcę za przesyłkę odpowiada nadawca czyli Allegro, zgodnie z poniższym mailem od allegro.
"Zgodnie z przepisami prawa, reklamację może złożyć nadawca przesyłki. Nadawcą przesyłek Allegro Smart! jest Allegro, dlatego abyś mógł prowadzić swoją sprawę z InPost, potrzebujesz pełnomocnictwa do złożenia reklamacji."
@aragil Totalna bzdura. Za przesyłkę względem kupującego odpowiada sprzedawca. Przepisy nie zostały zmienione. Żaden Smart czy Allegro także ich nie zmienia.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Masz wątpliwości? Zapytaj Allegro, kto odpowiada za przesyłkę względem kupującego i wklej tu odpowiedź. Ja już mam taką odpowiedź, jakby co.
Jeszcze raz ze zrozumieniem przeczytaj podany mail, za przesyłkę odpowiada nadawca(płatnik), czyli allegro.
Sprzedawca nie może odpowiadać za przesyłkę na która nie może złożyć reklamacje.
@aragil Powtarzam, piszesz totalne bzdury. Mylisz reklamację u przewoźnika z odpowiedzialnością sprzedawcy za przesyłkę. Zapytaj Allegro, zapytaj UOKiK i wklej tu odpowiedź. Sam się przekonasz i nie będziesz wprowadzał w błąd. Ten mail to nie jest żadna podstawa prawna i nie odnosi się on do odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę. Podstawę masz w linku ze strony UOKiK.
Trochę kultury jednak tobie nie zaszkodzi, nie jesteś na bazarku.
Natomiast czy w w linku ze strony UOKiK jest wzmianka o przesyłkach Allegro Smart?
@xyz96 A tto nie jest tak, że Kupujący nie dochował należytej staranności ? wiedział że kupił - wiedział. Nie sprawdzał emaila? Nie patrzył na śledzenie na allegro? nie mógł zadzwonić na infolinię?
@pinsplash Jeśli kupujący nie otrzymał kodu odbioru i paczka wróci do sprzedawcy, a ten nie będzie chciał ponownie wysłać na swój koszt, to Allegro wypłaci kupującemu pieniądze z POK i ściągnie je od sprzedawcy, a może nawet zablokuje mu konto i wtedy będziesz wiedział, kto nie dochował staranności 🙂
@xyz96 wiemy że Inpost nawala w tym temacie - nic nowego. Ale nie wiesz czy kupujacy naprawde nie otrzymał kodu, a jakby chciał odebrac to by znalazł sposoby. Allegro nie jest takie chetne do rozdawania pieniedzy z POK 🙂
@pinsplash Oczywiście że nie wiem czy na pewno nie otrzymał kodu. Opieram się na tym co pisze.
@xyz96 Jako sprzedawca czuję się zobowiązany za dostarczenie przesyłki ale nie za to że klient nie otrzymał kodów ,nie mam wpływu na ich dostarczenie ,i co mam płacić ponowny koszt wysyłki tylko za to ktoś inny zawinił ? W poprzednim tygodniu dwóch moich klientów zgłosiło że nie otrzymało kodów .Kto w takiej sytuacji powinien reklamować ? Ja składam reklamację odnoście przesyłki ale kody dostaje klient i to on powinien dochodzić się dlaczego ich nie dostał.
@mwmonety Zapewne może się zdarzyć że ktoś gdzieś nie dopatrzy, ale jak kupujący pisze zapomniałem odebrać to on powinien ponosić koszty, kupić nie zapomniał.😁
@panowie i @pnie każdy z Was ma rację, ale do tego dochodzi zwykłe ludzkie podejście do drugiego człowieka, tak sprzedawca odpowiada ale jak kupujący wie że idzie paczka i nie dostał kodu powinien sprawdzić maila ( może jest zły telefon ) lub zadzwonić na iposta szybciej niż pisanie do sprzedawcy który pracuje np ( pn-pt 11-14 jak ja 🙂 ) chyba że stanie złośliwie okoniem i nie mam kodu nie odbieram wole trafić na czarną listę 😞
Troszku wyrozumiałości dodam że od podpisania umowy z inpostem nadałem tysiące paczek do paczkoamtu oraz sam zamawiam około 10 paczek tygodniowo do paczkomatu i nigdy nie miałem przypadku żeby nie dotarł kod na telefon 🙂
Kupujący i Sprzedający traktujcie się tak jak byście chcieli być sami traktowani 😉 bo nigdy nie wiadomo kto po której stronie stanie 🙂
Zgodnie z przepisami prawa, reklamację może złożyć nadawca przesyłki. Nadawcą przesyłek Allegro Smart! jest Allegro, pisz do nich tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c