anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam maila ze statusem zamówienia i nie mogę anulować. Sprzedający nie chce zwrócić pienię

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Zakuopilam bombki grawerowane. Chciałam domówić kilka szt, odmówiono. Chciałam anulować zamówieni sprzedający stwierdził, że jest już w realizacji. Ale ja nie otrzymałam informacji odnośnie statusu zamówienia. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#

Status masz tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jak się nie zmienił masz prawo anulować a jak się zmienił to kliknij w zwrot a zadziała podobnie.

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Jak nie chciał sprzedawca anulować zrobiłam zwrot ale napisał że zwróci tylko koszt przesyłki bo zamówienie już było w realizacji a ja nie otrzymałam takiej informacji że jest w realizacji 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To mu założysz dyskusję a zwróci całość.

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Założyłam dyskusje, twierdzi że nie zwróci pieniędzy 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Nie musisz otrzymywać takiego maila. 
Czy te bombki bombki były grawerowane na indywidualne zamówienie? Np własny napis, wzór?

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Tak. Ale to nie zwalnia z obowiązku informowania kupującego o statsueo zamówienia. Jest taki zapis w regulaminie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wiesz zmierzają do tego że jak to było zamówienie na "życzenie" to nie podlega anulowaniu.😁

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Dokładnie tak twierdzą 

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Uparcie twierdzi że nie zwróci mi pieniędzy za zamówienie. Co dalej mogę z tym zrobić? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Jeśli zamówienie jest realizowane na podstawie indywidualnych wytycznych a sprzedający rozpoczął jego realizację to dlaczego miałby Ci zwracać pieniądze i być na tym stratny?

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

A skąd mogłam wiedzieć że zamówienie jest realizowane skoro nie otrzymałam takiej wiadomości? 

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

W regulaminie jest zapis że można anulować jeśli nie otrzymali się inf odnośnie zamówienia lub wiaodmsoci z nr przesyłki 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Mam rozumieć, że składając zamówienie nie oczekujesz, że będzie ono realizowane?

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Oczywiście będzie, ale otrzymujesz wiadomość że zostało przyjęte do realizacji. Skąd kupujący ma pewność że zamówienie jets w realizacji u nie może go anulować? 

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś może mi poradzić co mogę zrobić w takiej sytuacji dalej? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po 24 godz masz prawo do dyskusji więc ją otwórz i tam opisz wszystko a nie jakimś smsami czy mailami: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

Dyskusja trwa... Gdzie sprzedający twierdzi, że nie ie zwróci pieniędzy 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający będą wszystko robili żebyś się "wkurzał" i będą udowadniać ze nie masz prawa, chcesz się przepychać to przepychaj.

oznacz moderatorów

Client:100990939
#7 Wielbiciel#

No to jest 150 zł. Gdyby było 20 zł machnelabyn ręką. Ale w tej sytuacji nie odpuszczę. Działajmy zgodnie z regulaminem albo wcale 

oznacz moderatorów