Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 16 marca zamówiłam towar u sprzedawcy i do dziś nie otrzymałam towaru, a zapłacone blikiem:(
Sprzedający [edycja]
|
|||
|
|||
|
|||
|
59,70 zł | ||
Kwota wpłaty | 50,72 zł | |
W tym koszt dostawy
|
8,98 zł | 0,00 zł |
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@msadura1 W pierwszej kolejności spróbuj proszę skontaktować się ze sprzedającym w tej sprawie, a jeśli nie będziesz mogła nawiązać z nim kontaktu, skorzystaj z dyskusji.
Dzień dobry, dwukrotnie kontaktowałam się ze sprzedającym , raz otrzymałam odpowiedź, prosząc o cierpliwość, a następnie sprzedający przesłał mi fakturę (co mi po fakturze) Dopiero po komunikacje do Was 02.04 od (16 marca) otrzymałam info do inpost, że przesyłka ruszyła w drogę. Zobaczymy??