anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam towaru i nie mogę liczyć na pomoc ze strony allegro!

eliza723
#2 Obserwator#

6.05. br. zakupiłam towar-obuwie sportowe Nike AIR MAX, które miałam otrzymać 29.05.-01.06.br. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, a jedyna pomoc ze strony zespołu allegro to napisanie w Dyskusji dwóch informacji do sprzedającego, żeby rozwiązał problem. Nie dajcie się nabrać na obietnice jakiejkolwiek pomocy ze strony allegro, bo jej nie ma! Biorą tylko kasę, a gdy przychodzi właśnie do takich sytuacji to umywają ręce!

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kytorr
#13 Ambasador#

kontaktowałaś się ze sprzedającym (email, telefon)? jeśli to nie pomaga to sprawa wymaga użycia POK i tyle.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@eliza723 Wypełnij i wyślij wniosek do Programu Ochrony Kupujących bez zgłaszania sprawy na policję - to powinno w krótkim czasie rozwiązać Twój problem, czyli otrzymasz towar od sprzedawcy lub zwrot wpłaty.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-zlozyc-zawiadomienie-o-przest...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eliza723 Nasz pracownik wypowiedział się w trwającej dyskusji, więc zgodnie z tą informacją, proszę o wyznaczenie sprzedającemu w dyskusji ostatecznego czasu na realizację zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@eliza723 allegro nie jest stroną transakcji, i nie zawsze są w stanie rozwiązać problem, czasem zostaje Policja i POK lub sąd 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów