Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
6.05. br. zakupiłam towar-obuwie sportowe Nike AIR MAX, które miałam otrzymać 29.05.-01.06.br. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, a jedyna pomoc ze strony zespołu allegro to napisanie w Dyskusji dwóch informacji do sprzedającego, żeby rozwiązał problem. Nie dajcie się nabrać na obietnice jakiejkolwiek pomocy ze strony allegro, bo jej nie ma! Biorą tylko kasę, a gdy przychodzi właśnie do takich sytuacji to umywają ręce!
kontaktowałaś się ze sprzedającym (email, telefon)? jeśli to nie pomaga to sprawa wymaga użycia POK i tyle.
@eliza723 Wypełnij i wyślij wniosek do Programu Ochrony Kupujących bez zgłaszania sprawy na policję - to powinno w krótkim czasie rozwiązać Twój problem, czyli otrzymasz towar od sprzedawcy lub zwrot wpłaty.
@eliza723 Nasz pracownik wypowiedział się w trwającej dyskusji, więc zgodnie z tą informacją, proszę o wyznaczenie sprzedającemu w dyskusji ostatecznego czasu na realizację zamówienia.
@eliza723 allegro nie jest stroną transakcji, i nie zawsze są w stanie rozwiązać problem, czasem zostaje Policja i POK lub sąd 🙂