Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar (ława industrialna) ale chyba nie zalogowałam się na konto i zapłaciłam z góry przelewem. Od czasu zamówienia mija już drugi miesiąc. Nawiązałam kontakt ze sprzedającym (SteelAlivePL) i otrzymywałam wiadomości mailowe o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji. Ostatecznie przesłano mi numer przesyłki, ale wchodząc na link śledzący przesyłkę widnieje informacja że przesyłka nie została przygotowana przez nadawcę i kurier jej nie odebrał. Obecnie sprzedawca usunął numer przesyłki. Prosiłam o zwrot pieniędzy, ale bez odzewu. Co mogę zrobić? Czy allegro może mi pomóc czy też zostaje mi tylko pójść na policję ?
Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nie kupuj bez logowania. Teraz załóż sobie nowe konto Allegro na adres e-mail użyty do zakupu bez logowania, a następnie poproś Allegro o dodanie tego zakupu do nowego konta; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc&subjectId=d728d057-e...
Jeśli się uda, a pomoc Allegro po zwróceniu się o nią przez wyżej wskazany formularz okaże się nieskuteczna, będziesz mogła wystąpić z wnioskiem o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Jak to jest, że w tematach dot. wpisania kogoś na czarną listę wprost doradzasz zakupy bez rejestracji (nie informując kupujących o potencjalnych negatywnych skutkach takich zakupów)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:44455487 Nigdy tak nie płać, bez logowania, bez informacji o takim zakupie. Tylko przez Allegro możesz odzyskać zapłatę.