anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zamówienia, zakup był z niezarejstrowanego konta, co mogę zrobić?

Client:63177794
#1 Nowicjusz#

długo nie otrzymuję swojego zamówienia na kwotę 102,09 zł. ale złożyłam je nie przez to konto tylko bez rejestracji

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:63177794  skontaktuj sie ze przedwca. Napisz i zapytaj. Pewnie coś wyjasni 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:63177794 Brak kontaktu z sprzedawcą? Niestety z dyskusji ani z POK nie skorzystasz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:63177794 zakupy bez rejestracji powodują, że nie założysz dyskusji ani nie skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących, ale nie zmienia to faktu, że powinnaś otrzymać zamówienie. W pierwszej kolejności skontaktuj się proszę ze Sprzedającym, a w razie problemów napisz do nas tutaj podając numer oferty, wyjaśnimy to dla Ciebie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów