Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam sprzedającemu dwa zamówienia za które do tej pory noe otrzymałam gotowki mija ponad 2tyg robocze w dalszym ciągu sprzedający nie odpowiada na wiadomości.
Czy masz prawo do zwrotu? Zakup na firmę lub fakturę?
Jeśli pod kątem prawnym wszystko jest ok to otwórz dyskusję sprzedającemu i w przypadku zwłoki z odpowiedzią, po 24h roboczych poproś o włączenie się do dyskusji pracownika Allegro.
Sprawdzałeś dobrze konto z którego opłacane były zakupy?
@stefanka992 Otwórz Dyskusję, wtedy szybciutko odpowie i pieniądze odda, ma taki obowiązek. Po 24 godzinach od otwarcia Dyskusji możesz w niej poprosić o interwencję pracownika Allegro.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@stefanka992 sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę w ciągu 14 dni od Twojego oświadczenia (złożonego 8 czerwca), jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot (a odebrał przesyłkę 14.06). W tej sytuacji załóż proszę dyskusję, jestem pewna, że sprawa się wyjaśni i szybko otrzymasz zwrot środków, w razie problemów po 24h od otwarcia dyskusji, możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Tak