anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu, a dyskusja jest zakończona. Co mogę zrobić?

wyzyk83
#7 Wielbiciel#

Witam 

Temat dotyczy transakcji numer 10755940313. Allegro zakończyło rozmowę i nie mogę się wypowiedzieć w dyskusji ze sprzedającym a ja nadal nie mam zwrotu gotówki na konto. Sprzedający się zarzeka że zwrócił kwotę i mam sobie to wyjaśnić z allegro bo to wy zakończyliście rozmowę 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

markam43
#13 Ambasador#

@wyzyk83 O wznowienie rozmowy poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Nie porzucaj jej po wznowieniu, odpowiadaj w niej co kilka dni, wtedy Allegro jej nie zakończy. Możesz też poprosić tam o pomoc pracownika Allegro. Wszystko wyjaśniaj w Dyskusji do czasu, aż problem zostanie rozwiązany.

Jeżeli nie otrzymałeś zwrotu wpłaty, złóż wniosek o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wyzyk83 We wtorek, 03.08 Sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc środki powinny pojawić się na Twoim koncie do 3 dni roboczych. Jeśli do końca jutrzejszego dnia, nie otrzymasz pieniędzy napisz proszę do nas ponownie przez ten formularz kontaktowy. Nasz pracownik prześle Ci potwierdzenie zlecenia zwrotu, które będziesz mógł wykorzystać w swoim banku, aby wyjasnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów