Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ktoś wybrał moją przesyłkę na Paczkomate, sprzedawca uważa, że mam pakiet. Jak wrócić do moich pieniędzy?
@Goldicek Złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Goldicek
Prosimy o podjęcie kontaktu z nami w opisanej sprawie. Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry).
Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
@milka1234567890 @Goldicek
Po zapoznaniu się ze szczegółowymi informacjami w sprawie, zostanie udzielona pomoc. Ponownie prosimy o kontakt, za pomocą wymienionych w konwersacji, dostępnych kanałów.
Dodatkowo informuję, że w przypadku, gdy paczka ma status doręczonej, to oficjalną reklamację może złożyć zarówno Nadawca jak i Odbiorca przesyłki.
Rozwiązany! Zadzwoniłem do właściciela numeru telefonu i mam już pakiety. Usunął je przez pomyłkę, ponieważ nie wiedział, że nie są do niego skierowani. Czasami wysyłam go do niego pakiety, których nie można prowadzić do Packomat. Usunąłem numer telefonu - będzie dobrze.