anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

Strluka9
#7 Wielbiciel#

Witam zakupiłem od kupującego dwa przedmioty. Zapłaciłem za pośrednictwem Google Pay z mojego konta kwota została odjęta lecz w aplikacji mobilnej widzę że transakcja jest nie opłacona i jest opcja zapłać ponownie.Co mam zrobić? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

milka1234567890
#18 Luminarz#

Chwila, jak zapłaciłeś?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Strluka9  może jak w przypadku innych metod płatności, które nie doszły do allegro wrócą do 3 dni z powrotem. 

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@Strluka9 Sprawdź status tej wpłaty w zakładce Moje zakupy. Jeśli jest Anulowana lub Nieudana, ponów płatność. Pierwsza wpłata wróci do Ciebie automatycznie po około 3 dniach.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Strluka9 Cześć! O którym zakupie mówisz? Obecnie wszystkie Twoje płatności mają status “zakończone”. Daj proszę znać, czy problem dalej występuje.

oznacz moderatorów