Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
8 miesięcy temu kupiłem słuchawki, ostatnio zaczęły strasznie trzeszczeć, robić sprzężenie i zawieszać mi PC.
Wszystko było sprawdzane to nie wina mojego sprzętu tylko uszkodzenie jest po stronie słuchawek.
Napisałem do sprzedawcy tutaj w wiadomościna allegro, ten poprosił o zwrot towaru do sklepu z opisem usterki i tak też uczyniłem.
Od tego czasu kontakt się urwał, zero zainteresowania i informacji zwrotnej o wymianie/naprawie słuchawek.
Podjąłem dwie próby kontaktu ale dalej cisza. Co robić w takiej sytuacji, gdzie to zgłosić?
@MarcinostaW W tej sytuacji zgłoś problem i poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma komunikat ponaglający i zajmie się Twoją reklamacją.
Dzięki za pomoc 🙂
@MarcinostaW Cześć. Sprzedający ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi reklamacja zostanie uznana za zasadną. Przypomnimy Sprzedającemu o tej sprawie.