anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z dokończeniek transakcji...

Client:76384866
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłem przelewem za dwie rzeczy, pierwsza to: 1x: Szkło Szybka 9H do Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (10537324432), druga u innego sprzedawcy: 1 x Etui UAG Pathfinder SAMSUNG S21 ULTRA 5G ZIELONE 10685510024, zapłąciłem przez PayU, mam potwierdzenie przelewu i nic. Sklepy tego nie widzą i piszą mi wiadomości że nie dostały pieniędzy. Co robić?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sprawdź czy pieniądze zeszły z twojego konta ,może być że przelew się nie powiódł z jakiegoś technicznego powodu i będziesz musiał zrobić go ponownie.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@Client:76384866 Sprawdź status płatności w zakładce "Moje zakupy", jeżeli masz opłacony, sprzedający powinien otrzymać środki. Tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@Client:76384866 Prawdopodobnie masz status tej płatności Anulowana. W tej sytuacji pieniądze wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. W zakładce Moje zakupy ponów płatność.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76384866 Cześć. Twoja płatność ma status "rozpoczęta”. Jeśli pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana. Jeśli pieniądze nie zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, możesz ponownie zlecić wpłatę. W tym celu przejdź do zakładki Moje zakupy i skorzystaj z przycisku [ponów płatność].

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów