anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zakup anulowany

Client:90244641
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam zakup. Zapłaciłam raz a następnie ponownie i druga transakcję za chwilę anulowałam. Jak do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający nie odpowiada na moje emaila i nie odbiera telefonu. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:90244641
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90244641 No właśnie, po anulowaniu nawet Dyskusji nie otworzysz, w której sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć. W tej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę odda.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:90244641, z tego, co widzę, została założona Dyskusja i otrzymałaś w niej od nas odpowiedź, a sprzedający został poproszony o dokonanie zwrotu środków i załączenie potwierdzenia zwrotu. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko i pomyślnie rozwiązać.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:90244641 no Złotko jeśli co chwilkę kupujesz i anulujesz to sprzedawcy mogło się popićkać w lejcach . Wszystko się wyjaśni w dyskusji .

oznacz moderatorów