Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakup. Zapłaciłam raz a następnie ponownie i druga transakcję za chwilę anulowałam. Jak do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający nie odpowiada na moje emaila i nie odbiera telefonu.
Tu masz opisane co zrobić żeby Ci oddal kasę:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/dlaczego-nie-mozna-zalozyc-dyskusji-do...
Dziękuję za pomoc
@Client:90244641 No właśnie, po anulowaniu nawet Dyskusji nie otworzysz, w której sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć. W tej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę odda.
@Client:90244641, z tego, co widzę, została założona Dyskusja i otrzymałaś w niej od nas odpowiedź, a sprzedający został poproszony o dokonanie zwrotu środków i załączenie potwierdzenia zwrotu. Mam nadzieję, że sprawę uda się szybko i pomyślnie rozwiązać.
Client:90244641 no Złotko jeśli co chwilkę kupujesz i anulujesz to sprzedawcy mogło się popićkać w lejcach . Wszystko się wyjaśni w dyskusji .