anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu wpłaty dlaczego mam obniżyć wnioskowaną kwotę rekompensaty?

barbara5410
#7 Wielbiciel#

Nie otrzymałam żadnej kotwy. Kurtka kosztowała 199,99zl wiec chce odzyskać wszystkie pieniądze. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@barbara5410 No więc odpowiedz na otrzymaną wiadomość, że nie masz czego obniżać. Jeśli nie da się odpowiedzieć, napisz to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@barbara5410 sprawdziłam to i jeżeli chodzi o zamówienie nr. 7bc5bfa1-4fa8-11ec-9765-955d79520c08 to sprzedająca zrobiła 6.12.2021 r zwrot na kwotę 199,99 zł. 
To była przesyłka za pobraniem, w jaki sposób zgłosiłaś sprzedającemu zwrot?
Czy podałaś numer konta do zwrotu wpłaty?  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

barbara5410
#7 Wielbiciel#

To była przesyłka opłacona z góry, blikiem. W szczegółach zakupu zgłosiłam zwrot. Pieniądze miały wpłynąć na to samo konto z którego było opłacone zamówienie. 

oznacz moderatorów

barbara5410
#7 Wielbiciel#

Zamówienie numer 901ffc81-4bb2-11ec-9197-4f309439bac6

oznacz moderatorów

barbara5410
#7 Wielbiciel#

Zamówienie numer 7bc5bfa1-4fa8-11ec-9765-955d79520c08 faktycznie było za pobraniem, jednak jest to drugie zamówienie, którego zwrotu nie zgłaszałam. Zgłaszałam zwrot kurtki rozmiar M, ponieważ była ona za mała. Potem zamówiłam rozmiar XL i tej większej kurtki nie odsyłałam. Tylko tą za małą. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@barbara5410 6.12. 2021 r. Sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie za to zamówienie, dlatego sprawdź proszę ponownie swój rachunek bankowy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów