Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Lylik91 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio ze Sprzedającym?
Tak. Nie odpowiada.
W stus pisze, że paczka została odebrana, ale ja nic nie otrzymałem.
A kurier nie zadzwonił do mnie
@Lylik91 Dobrze jest jak się opisze problem, jeżeli możesz to otwórz dyskusję ze sprzedawcą, domagaj się wysłania towaru po 14 godz może Ci w tym pomóc pracownik allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
nie odpowiadaj
@Lylik91, widzę, że otworzyłeś Sprzedającemu Dyskusję. Sprzedający ma w niej 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoją wiadomość (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Po upływie tego czasu możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.